Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3493
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ященко, Альона Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-26T07:41:55Z | - |
dc.date.available | 2024-03-26T07:41:55Z | - |
dc.date.issued | 2023-12 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3493 | - |
dc.description | The master's thesis was carried out at the theoretical and empirical levels. At the theoretical level, as a result of the analysis of existing studies, the essence, types and factors of determination of negative behaviour in preschool children in crisis stages of their psycho-age development are substantiated. Pedagogical optimisations of this preventive process in the psychological and pedagogical literature are theoretically substantiated and studied. At the empirical level, within the framework of a confirmatory experiment, a programme and methodology for studying the pedagogical conditions of using theatrical activity in preventing negative behavioural manifestations in preschool children have been developed. The recommended system of work on optimisation of pedagogical conditions of prevention and overcoming of negative behaviour of preschool children in crisis stages of their psychological and age development is developed. Key words: behavioural deviations, negative behaviour of children, negative manifestations in the behaviour of preschoolers, crises of age and psychological development, crisis of three years, crisis of seven years | uk_UA |
dc.description.abstract | Магістерська робота виконана на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні, внаслідок аналізу існуючних досліджень обґрунтовані сутність, різновиди та чинники детермінації негативної поведінки у дітей дошкільного віку у кризові етапи їх психовікового розвитку . Теоретично обгрунтовані й вивчені педагогічні оптимізації цього профілактичного процесу у психолого-педагогічній літературі. На емпіричному рівні, в межах констатувального експерименту, розроблені програма і методика вивчення педагогічних умов використання театралізованої діяльності у попередженні негативних проявів у поведінці дітей дошкільного віку. Розроблена рекомендована система роботи з оптимізації педагогічних умов попередження і подолання негативної поведінки у дітей дошкільного віку у кризові етапи їх психовікового розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | поведінкові відхилення | uk_UA |
dc.subject | негативна поведінка у дітей | uk_UA |
dc.subject | негативні прояви у поведінці дошкільників | uk_UA |
dc.subject | кризи психовікового розвитку | uk_UA |
dc.subject | криза трьох років | uk_UA |
dc.subject | криза семи років | uk_UA |
dc.title | Особливості профілактики негативних проявів у дошкільників, зумовлених кризами психовікового розвитку | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ященко_магістерська_2023.pdf | 917,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.