Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3495
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лаврук, Олена Олегівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-27T06:48:19Z | - |
dc.date.available | 2024-03-27T06:48:19Z | - |
dc.date.issued | 2023-12 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3495 | - |
dc.description | The topic of the qualification work "Education of social skills of children of the third year of life in communicative activity" was studied at the theoretical and empirical levels. The results of the study are presented in two sections of the work. At the theoretical level, the state of development of the problem by domestic and foreign specialists is characterized; the dynamics of changes in the social skills of young children are revealed; the pedagogical conditions for optimizing the process of social education in the preschool education institution are justified. In order to solve the empirical tasks of the research, the program and methodology of the ascertaining experiment were developed; the criteria, indicators, and structural components of education in children of the third year of life of social skills are defined; the levels of its formation in the studied three years are described; methodical recommendations for teachers on the effective upbringing of social skills in children of the third year of life in a preschool education institution have been developed Key words: early age, social development, social skills, socialization of children, diagnostic procedure, optimization of the pedagogical process | uk_UA |
dc.description.abstract | Тема кваліфікаційної роботи «Виховання соціальних умінь дітей третього року життя у комунікативній діяльності» досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлено у двох розділах роботи. На теоретичному рівні схарактеризовано стан розробки проблеми вітчизняними та зарубіжними фахівцями; розкрито динаміку змін у соціальних уміннях дітей раннього віку; обґрунтовано педагогічні умови оптимізації процесу соціального виховання у закладі дошкільної освіти. З метою розв´язання емпіричних завдань дослідження розроблено програму й методику констатувального експерименту; визначено критерії, показники та структурні компоненти вихованості у дітей третього року життя соціальних умінь; описано рівні її сформованості у досліджуваних трьох років; розроблено систему методичних рекомендацій педагогам щодо ефективного виховання у дітей третього року життя соціальних умінь у закладі дошкільної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | ранній вік | uk_UA |
dc.subject | соціальний розвиток | uk_UA |
dc.subject | соціальні уміння | uk_UA |
dc.subject | соціалізація дітей | uk_UA |
dc.title | Виховання соціальних умінь дітей третього року життя у комунікативній діяльності | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лаврук_магістерська_2023.pdf | 1,08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.