Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3498
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Силка, Олена Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-27T06:56:47Z | - |
dc.date.available | 2024-03-27T06:56:47Z | - |
dc.date.issued | 2023-12 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3498 | - |
dc.description | The topic of the qualification work "Education of a sense of pride in children of the third year of life in the subject activity" was studied at the theoretical and empirical levels. The results of the study are presented in two sections of the work. At the theoretical level, the state of development of the problem by domestic and foreign specialists is characterized; the dynamics of changes in the development of a sense of pride during early age are revealed; the pedagogical conditions for optimizing the educational process in primary education are substantiated. In order to solve the empirical tasks of the research, the program and methodology of the ascertaining experiment were developed; the criteria, indicators and structural components of the feeling of pride in children of the third year of life are determined; determined and characterized the levels of formation of the sense of pride in the researched subjects; methodical recommendations for teachers on the effective upbringing of a sense of pride in children of the third year of life in a preschool education institution have been developed Key words: personality development, sense of pride, own dignity, self-respect, adequate self-esteem, motivation to achieve, optimization of the educational process | uk_UA |
dc.description.abstract | Тема кваліфікаційної роботи «Виховання почуття гордості у дітей третього року життя в предметній діяльності» досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлено у двох розділах роботи. На теоретичному рівні схарактеризовано стан розробки проблеми вітчизняними та зарубіжними фахівцями; розкрито динаміку змін у розвитку почуття гордості упродовж раннього віку; обґрунтовано педагогічні умови оптимізації виховного процесу у ЗДО. З метою розв’язання емпіричних завдань дослідження розроблено програму й методику констатувального експерименту; визначено критерії, показники та структурні компоненти почуття гордості у дітей третього року життя; визначено та схарактеризовано рівні сформованості у досліджуваних почуття гордості; розроблено методичні рекомендації педагогам щодо ефективного виховання почуття гордості у дітей третього року життя у закладі дошкільної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | розвиток особистості | uk_UA |
dc.subject | почуття гордості | uk_UA |
dc.subject | власна гідність | uk_UA |
dc.subject | самоповага | uk_UA |
dc.subject | адекватна самооцінка | uk_UA |
dc.subject | мотивація досягнення | uk_UA |
dc.title | Виховання почуття гордості у дітей третього року життя в предметній діяльності | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Силка_магістерська_2023.pdf | 875,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.