Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3547
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорошко, О. Л.-
dc.date.accessioned2024-04-15T06:29:07Z-
dc.date.available2024-04-15T06:29:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3547-
dc.description.abstractУ сучасному світі, освіта стикається з різноманітними проблемами та обмеженнями, що можуть ускладнювати процес навчання та виховання. Україна, як і багато інших країн, не є винятком щодо цього. Обмеження можуть бути різного типу, включаючи обмеження географічного, фінансового та соціального характеру. Це ставить перед освітянами нові завдання, зокрема, щодо забезпечення якості освіти, підтримки учнів та їх безпеки. Одним із важливих напрямів у роботі педагогів є використання освітніх технологій, зокрема інформаційно-комунікаційних. Вони можуть допомогти урізноманітнити навчальний процес, зробити його більш цікавим і ефективним, а також забезпечити доступ до освіти для всіх учнів, незалежно від їхнього місця проживання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectосвітні технологіїuk_UA
dc.subjectобмеженняuk_UA
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДТРИМКИ ОСВІТИ В УКРАЇНІ В УМОВАХ ОБМЕЖЕНЬuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК ТЕЗ_Молодь і сучасні тренди наукової думки_2024.pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.