Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3608
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLosyeva, Nataliya,,-
dc.contributor.authorPuzyrov, Volodymyr-
dc.date.accessioned2024-05-07T06:24:18Z-
dc.date.available2024-05-07T06:24:18Z-
dc.date.issued2024-03-20-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3608-
dc.description.abstractThe authors present the game learning technologies and depict the "Tangram" puzzle, which is a geometric constructor and a game at the same time. Some examples of its application in the training of pre-service teachers are presented.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. Харків.uk_UA
dc.subjectlearninguk_UA
dc.subjectgame technologiesuk_UA
dc.subjecttangramuk_UA
dc.subjectpuzzleuk_UA
dc.titleGAME TECHNOLOGIES OF LEARNING: EXPERIENCE OF USING THE "TANGRAM"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ННІ природничо-математичних, медико-біологічних наук та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psykholoho-pedahohichni_problemy_2024_2 (1).pdf901,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.