Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3649
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кучменко, Е. М. | - |
dc.contributor.author | Давиденко, Ю. М. | - |
dc.contributor.author | Бровко, А. Г. | - |
dc.contributor.author | Прудько, В. О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-06T11:11:38Z | - |
dc.date.available | 2024-06-06T11:11:38Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.udc | 378.147:[94:7 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3649 | - |
dc.description.abstract | Стратегія оновлення вищої освіти визначає вивільнення від ідеології догматизму, розширенням діапазону пізнання, умінням зберігати спадщину і відкидати застарілі концепції поки вони не перетворилися в окови на шляху розвитку. Із врахуванням європейського досвіду в Україні, на сучасному етапі, відбувається процес творення відповідної наукової парадигми щодо національної освіти через особливе бачення соціокультурних змін, які відбуваються в нашій країні. З цієї точки зору фаховий розвиток майбутнього викладача – це процес якісних змін, які покликані створити умови для переходу від формально-теоретичного знання до практичних умінь і навичок, від уявлень про реалії художньо-педагогічної діяльності до творчого професійного мислення, основою якого є акмеологічне зростання рівня педагогічної культури та вмотивована потреба у професійному самовдосконаленні викладачів історико-мистецьких дисциплін. Вирішення проблеми ефективної підготовки майбутніх викладачів-істориків культури до продуктивної діяльності щільно пов’язано з мірою розвитку їх професіоналізму та ефективності виконання практичної діяльності на шляху до пошуків власної майстерності. Адже майстерність – це категорія, що характеризує властивість особистості, набуту з досвідом, вищий рівень професійних знань, умінь та навичок, постійного прагнення до акме вершин. Теоретико-методологічною основою даної статті становлять теорії наукового пізнання, філософські положення про сутність історії мистецтв і мистецтва в цілому, як специфічної форми суспільної свідомості та художнього пізнання дійсності; єдність теорії і практики, загальнопедагогічні принципи та підходи в умовах гуманітаризації освіти, системно-цілісний, діяльнісний, аксіологічний та особистісно-орієнтовний, теоретичні і методичні положення мистецької освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | культура | uk_UA |
dc.subject | історія | uk_UA |
dc.subject | мистецтво | uk_UA |
dc.subject | теоретико-педагогічна підготовка | uk_UA |
dc.subject | аксіологія | uk_UA |
dc.subject | акмеологія | uk_UA |
dc.subject | вчитель мистецьких дисциплін | uk_UA |
dc.subject | теорія | uk_UA |
dc.subject | методологія | uk_UA |
dc.subject | стратегія | uk_UA |
dc.subject | національна самосвідомість | uk_UA |
dc.subject | духовна спадщина | uk_UA |
dc.subject | духовна самобутність | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | музичне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | художня творчість | uk_UA |
dc.title | ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНА СКЛАДОВА В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ ІСТОРИКО-МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2024. №1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№1_2024-104-111.pdf | 178,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.