Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3683
Назва: ІННОВАЦІЙНА МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ПОДІЙ НА ОСНОВНИХ ТЕАТРАХ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ
Автори: Кривуца, Артем Віталійович
Ключові слова: шкільний курс історії
інноваційні технології
Друга світова війна
методи навчання
технології
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Науковий керівник Желіба Олександр Володимирович к.п.н., викладач кафедри історії та міжнародних відносин
Короткий огляд (реферат): Досліджуючи питання «Інноваційна методика вивчення на основних театрах Другої світової війни в шкільному курсі всесвітньої історії», наукову роботу було поділено на два розділи, які в свою чергу складаються з двохтрьох підрозділів. Дана тема досліджень про необхідність відповідати викликам сучасності, забезпечуючи ефективний розвитоу освіти та підготовку учнів до швидкозмінюваного світу вивчаючи курс Всесвітньої історії. У другому розділі подано інформацію, про інноваційні методики викладання Другої світової війни. Аналіз нестандартного інноваційного методу викладання, його переваги та недоліки. Крім цього, розглянуте питання про впровадження інноваційних методів та їх застосування на уроках історії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3683
Розташовується у зібраннях:014.03 Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРИВУЦА.pdf1,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.