Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3691
Title: ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ НОВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ФРАНЦІЇ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІСТОРІЇ
Authors: Феденко, Владислав Володимирович
Keywords: підручник
Новітня історія
Франція
методика
Issue Date: 2023
Citation: Науковийкерівник: Прудько В’ячеслав Олександрович кандидат історичних наук, доцент
Abstract: У магістерському дослідженні на основі підручників зі всесвітньої історії 10 – 11 клас робиться спроба проаналізувати основні методики вивчення новітньої історії Франції в шкільному курсі. У першому розділі коротко розглянуто завдання методики навчання історії, структуру та характеристику, основні методи та прийоми роботи зі шкільним підручником. В другому розділі на основі параграфів викладених в підручнику відбувається аналіз методик навчання Новітньої історії Франції.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3691
Appears in Collections:014.03 Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕДЕНКО.pdf1,37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.