Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3691| Title: | ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ НОВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ФРАНЦІЇ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІСТОРІЇ |
| Authors: | Феденко, Владислав Володимирович |
| Keywords: | підручник Новітня історія Франція методика |
| Issue Date: | 2023 |
| Citation: | Науковийкерівник: Прудько В’ячеслав Олександрович кандидат історичних наук, доцент |
| Abstract: | У магістерському дослідженні на основі підручників зі всесвітньої історії 10 – 11 клас робиться спроба проаналізувати основні методики вивчення новітньої історії Франції в шкільному курсі. У першому розділі коротко розглянуто завдання методики навчання історії, структуру та характеристику, основні методи та прийоми роботи зі шкільним підручником. В другому розділі на основі параграфів викладених в підручнику відбувається аналіз методик навчання Новітньої історії Франції. |
| URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3691 |
| Appears in Collections: | 014.03 Магістерські роботи |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ФЕДЕНКО.pdf | 1,37 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.