Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3691
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Феденко, Владислав Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-19T06:42:22Z | - |
dc.date.available | 2024-06-19T06:42:22Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Науковийкерівник: Прудько В’ячеслав Олександрович кандидат історичних наук, доцент | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3691 | - |
dc.description.abstract | У магістерському дослідженні на основі підручників зі всесвітньої історії 10 – 11 клас робиться спроба проаналізувати основні методики вивчення новітньої історії Франції в шкільному курсі. У першому розділі коротко розглянуто завдання методики навчання історії, структуру та характеристику, основні методи та прийоми роботи зі шкільним підручником. В другому розділі на основі параграфів викладених в підручнику відбувається аналіз методик навчання Новітньої історії Франції. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | підручник | uk_UA |
dc.subject | Новітня історія | uk_UA |
dc.subject | Франція | uk_UA |
dc.subject | методика | uk_UA |
dc.title | ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ НОВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ФРАНЦІЇ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІСТОРІЇ | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 014.03 Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФЕДЕНКО.pdf | 1,37 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.