Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедоряка, Олег Анатолійович-
dc.date.accessioned2024-06-19T06:43:58Z-
dc.date.available2024-06-19T06:43:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНауковий керівник – Е. М. Кучменко, д. іст. н., професор кафедри всесвітньої історії та міжнародних відносинuk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3692-
dc.description.abstractАвтор роботи намагається підібрати найбільш продуктивну методику викладання теми “Ісламська революція в Ірані 1978-1979 рр.” в школі. На основі теорії формування уявлень історичних знань автор розглядає декілька методів та засобів для досягнення найбільшого ефекту від процесу навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectреволюціяuk_UA
dc.subjectуявленняuk_UA
dc.subjectісторіяuk_UA
dc.titleМЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ІСЛАМСЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ В ІРАНІ 1978 – 1979 рр. В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІСТОРІЇuk_UA
Розташовується у зібраннях:014.03 Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕДОРЯКА.pdf824,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.