Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3701
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонопля, Анастасія Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-06-26T07:13:29Z-
dc.date.available2024-06-26T07:13:29Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3701-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано певні рівні програм та підходи, що стосуються реалізації культурної складової математичної освіти під час викладання математики учням старших класів. Здійснено дослідження особливостей впровадження культурної складової математичної освіти під час викладання математики учням 11 класу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСтудентський науковий журнал "UNIVERSUM" № 9 (червень 2024)-
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectкультурна складоваuk_UA
dc.subjectнавчальна програмаuk_UA
dc.titleРЕАЛІЗАЦІЯ КУЛЬТУРНОЇ СКЛАДОВОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ ПРИ ВИКЛАДАННІ МАТЕМАТИКИ УЧНЯМ 11 КЛАСУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ННІ природничо-математичних, медико-біологічних наук та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конопля Анастасія Сергіївна 424.pdf2,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.