Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3761
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасилега, П. А.-
dc.contributor.authorНазарук, В. М.-
dc.date.accessioned2024-10-02T17:54:28Z-
dc.date.available2024-10-02T17:54:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.udc616.1-053.4-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3761-
dc.description.abstractНа сьогодні об’єм наукових досліджень, що характеризує взаємозв’язок «серцево судинна система – здоров’я дітей», щоразу зростає. Тенденція погіршення здоров’я дитячого населення обумовлена широким спектром біологічних та соціальних факторів, які знаходяться в конвергентному зв’язку. Фізично неактив ний стиль життя, відсутність фізіологічно необхідної кількості фізичних навантажень, поширення інфекційних захворювань, далеко не повний список факторів, що впливають на показники функціонування серцево-судинної системи дітей. Дослідження спрямоване на аналіз показників функціонування серцево судинної системи у дітей 6-10 років. В роботі розглянуті такі параметри, як середнє значення частоти серцевих скорочень, систолічного і діастолічного артеріального тиску, пульсового тиску, систолічного та хвилинного об’єму крові. Дослідження включало аналіз даних з використанням статистичних методів для оцінки середніх значень і стандартних відхилень для кожної вікової групи. Результати показали, що середні значення показників знаходяться у межах вікових норм встановлених для дітей досліджуваного вікового періоду. Інформація про нормальні параметри серцево-судинної системи у дітей допома гає вчителям та шкільному персоналу краще розуміти фізіологічні особливості учнів. Це дозволяє підходити до організації фізичного виховання та спортивних занять індивідуально, враховуючи можливі ризики для здоров’я. Розуміння нор мальних значень серцевих показників у дітей, їх моніторинг дозволяє медичним працівникам та педагогічним працівникам оперативно виявляти можливі та реагувати на можливі ризики. Це важливо для профілактики та реєстрації серцево-судинних захворювань серед здобувачів. Таким чином, результати дослі дження можуть бути використані у навчально-виховному процесі, при організації уроків фізичної культури та спортивних заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectсерцево-судинна системаuk_UA
dc.subjectдитяче населенняuk_UA
dc.subjectартеріальний тискuk_UA
dc.subjectсистолічний об’єм кровіuk_UA
dc.subjectхвилинний об’єм кровіuk_UA
dc.titleАналіз показників функціонування серцевосудинної системи у дітей 6–10 роківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Біологічні науки № 1–2 (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№1-2_2024-65-70.pdf234,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.