Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3773
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧаплай, Сергій Олександрович-
dc.date.accessioned2024-10-09T07:19:10Z-
dc.date.available2024-10-09T07:19:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3773-
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена аналізу впливу освітніх методів та підходів, використовуваних учителями під час вивчення історії періоду німецької окупації в Україні під час Другої світової війни, на розвиток критичного мислення учнів. У роботі досліджуються педагогічні методи й підходи до викладання навчального матеріалу, спрямовані на формування критичного мислення учнів. Особлива увага приділяється аналізу та порівнянню шкільних підручників з історії України для 10 класу, а саме параграфів, присвячених повсякденному життю населення в умовах німецької окупації 1941-1944 рр., з метою визначення того, які методологічні прийоми застосовують автори шкільних підручників, що сприяють формуванню критичного підходу до вивчення історії. Дослідження базується на ретельному аналізі навчальних програм, методичних матеріалів, а також спостереженнях й опитуваннях учителів та учнів. Адже аналізуючи навчальні програми, методичні матеріали та практичний досвід вчителів, робота спрямована на виявлення ефективних методів, що сприяють розвитку критичного мислення. Результати роботи можуть стати цінним внеском у педагогічній сфері та слугувати джерелом вдосконалення навчальних програм з історії, спрямованих на розвиток критичного мислення учнів в умовах вивчення складних історичних періодів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectісторія повсякденностіuk_UA
dc.subjectДруга світова війна 1939-1945 рр.uk_UA
dc.subjectнімецький окупаційний режим 1941-1944 рр.uk_UA
dc.subjectметодологія дослідженняuk_UA
dc.subjectкомпетенціїuk_UA
dc.subjectпедагогічний досвідuk_UA
dc.subjectсвідчення очевидцівuk_UA
dc.titleРОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ ПОВСЯКДЕННОГО ЖИТТЯ УКРАЇНЦІВ В УМОВАХ НІМЕЦЬКОЇ ОКУПАЦІЇ 1941-1944 РР.uk_UA
Розташовується у зібраннях:014.03 Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чаплай С. пдф.pdf1,38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.