Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3775
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрошенко, Яна Олегівна-
dc.date.accessioned2024-10-09T07:35:54Z-
dc.date.available2024-10-09T07:35:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3775-
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена аналізу феміністичних і маскулінних виміри змісту підручників з історії України у старших класах. В ній на основі новітніх історіографічних доробків послідовно розкриваються передумови, причини та основні етапи становлення наукового напрямку дослідження минулого, предметом вивчення якого є історія формування і функціонування системи взаємовідносин і взаємодій, що стратифікують суспільство за статевими ознаками, історію уявлень про «жіноче» і «чоловіче» як категорії соціального ієрархічного порядку, історію самоуявлень чоловіків та жінок. Здійснено контент-аналіз шкільних підручників з історії України 10-11 класу на предмет відображення в них ролі жінок і чоловіків в суспільно-політичному та етнокультурному житті українського суспільства новітньої доби. Подаються методичні рекомендації з подолання проблем пов’язаних з гендерною асиметрією змісту шкільних підручників історії України старшої школи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.titleФЕМІНІСТИЧНІ ТА МАСКУЛІННІ ВИМІРИ ЗМІСТУ ПІДРУЧНИКІВ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ У СТАРШИХ КЛАСАХuk_UA
Розташовується у зібраннях:014.03 Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ярошенко Я..pdf521,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.