Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3782
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зацнов, Владислав Олегович | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-09T08:02:26Z | - |
dc.date.available | 2024-10-09T08:02:26Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3782 | - |
dc.description.abstract | Магістерська робота, присвячена дослідженню процесу формування історичних понять під час вивчення Української революції 1917-1921 років. Вона містить теоретичний аналіз понять, категорій і термінів, їх класифікацію та розгляд різних підходів до їх тлумачення в історичному вимірі. Особливу увагу приділено методам і прийомам роботи з історичними поняттями на уроках історії з урахуванням сучасних тенденцій розвитку навчально-виховного процесу. Також досліджується зміст понять у сучасних підручниках у порівнянні з вимогами чинної навчальної програми. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | поняття | uk_UA |
dc.subject | історичні поняття | uk_UA |
dc.subject | навчальна програма | uk_UA |
dc.subject | методи | uk_UA |
dc.subject | підручник з історії | uk_UA |
dc.subject | Українська революція 1917-1921 рр.. | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ В УЧНІВСТВА ПОНЯТІЙНОЇ СИСТЕМИ В 10 КЛАСІ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ “УКРАЇНСЬКА РЕВОЛЮЦІЯ 1917-1921 РР.” | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 014.03 Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зацнов В. пдф.pdf | 812,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.