Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3783
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Невіднича, Олесія Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-09T08:05:13Z | - |
dc.date.available | 2024-10-09T08:05:13Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3783 | - |
dc.description.abstract | Магістерське дослідження присвячено актуальній проблемі формування предметних компетенцій учнів у процесі вивчення візуальних джерел з історії радянського повсякдення у 50-70-х рр. Мета дослідження полягає в науковому обґрунтуванні та розробці психолого-педагогічних умов формування предметних компетентностей учнів у процесі вивчення візуальних джерел з історії радянського повсякдення у 50-70-х рр. Теоретична цінність роботи зумовлена збагаченням фактичного матеріалу для дослідження візуальних джерел з історії радянського повсякдення у 50-70-х рр. на уроках історії. Практична цінність роботи полягає у дослідженні візуальних джерел на уроках з історії радянського повсякдення у 50-70-х рр., використанні результатів дослідження у практичній педагогічній діяльності на уроках історії в загальноосвітній школі, подальших наукових дослідженнях. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | візуальні джерела | uk_UA |
dc.subject | предметні компетентності | uk_UA |
dc.subject | радянське повсякдення | uk_UA |
dc.subject | лібералізація Хрущова | uk_UA |
dc.subject | застій Брежнєва | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ВІЗУАЛЬНИХ ДЖЕРЕЛ З ІСТОРІЇ РАДЯНСЬКОГО ПОВСЯКДЕННЯ У 50-70-Х РР. | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 014.03 Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Невіднича О. пдф.pdf | 860,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.