Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3807
Назва: Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка інклюзивної освіти» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня напряму підготовки 013 Початкова освіта
Автори: Гордієнко, Т. В.
Дата публікації: 2024
Видавець: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя
Бібліографічний опис: Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка інклюзивної освіти» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня напряму підготовки 013 Початкова освіта / уклад.: Т. В. Гордієнко. – Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2024. – 65 с.
Короткий огляд (реферат): Зміст методичних рекомендацій відповідає навчальному плану спеціальності 013 Початкова освіта та робочій програми з дисципліни «Педагогіка інклюзивної освіти». Згідно тем, включених до курсу навчальної дисципліни сформовано тематику лекційного курсу, практичих занять з метою закріплення здобувачами теоретичних знань, одержаних на лекційних заняттях чи в результаті самостійного вивчення необхідного матеріалу і одержання практичних навичок. Завдання до практичних робіт розроблені з метою формування професійних компетентностей і вдосконалення у здобувачів вищої освіти знань, умінь та навичок з дисципліни «Педагогіка інклюзивної освіти». Методичні рекомендації адресовані здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти, а також викладачам спеціальності 013 Початкова освіта у процесі вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка інклюзивної освіти».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3807
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет.pdf2,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.