Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3849
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Самойленко, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-11T10:04:17Z | - |
dc.date.available | 2024-11-11T10:04:17Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.udc | 37.013 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3849 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано актуальність проблеми управління освітнім процесом у закладі загальної середньої освіти, а саме вибору ефективних і дієвих підходів до управління освітнім процесом у сфері початкової освіти в сучасних умовах реформування освіти в Україні. На основі теоретичного аналізу визначено особливості управління освітнім процесом у закладі загальної середньої освіти. Особливу увагу приділено управлінській діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи в сфері початкової освіти. Виділено об’єктивні протиріччя в сучасній практиці управління освітнім процесом у сфері початкової освіти. Проаналізовано сучасні тлумачення дефініцій «управління», «підходи до управління», «управління розвитком закладу освіти». Схарактеризовано найважливіші й актуальні для освітньої організації підходи з управління освітнім процесом у сфері початкової освіти з урахуванням особливостей І ступеня загальної середньої освіти. Обґрунтовано доцільність використання структурно-функціонального та системного підходів до управління освітнім процесом у сфері початкової освіти. Доведено, що ефективність діяльності заступника директора школи з управління освітнім процесом у сфері початкової освіти із використанням технологічного підходу полягає в: створенні єдиної технологічної системи управління, яка передбачає розробку та впровадження кращих практик і методів управління, створення стандартних операційних процедур, відповідних рекомендацій і форм, шаблонів для управлінців; проведення систематичного аналізу і систематизації досвіду; організацію спеціального навчання та забезпечення розвитку; використання сучасних інформаційних технологій управління освітнім процесом; впровадження системи моніторингу та коригування з метою регулярної оцінки ефективності впроваджених практик та технологій управління з подальшим коригуванням і вдосконаленням процесів. Важливим при цьому є обов’язкове врахування специфіки початкової освіти та змін у соціально-економічних умовах, що забезпечить ефективність і адаптивність управлінських практик. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | управління | uk_UA |
dc.subject | управлінська діяльність | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | сфера початкової освіти | uk_UA |
dc.subject | заступник директора | uk_UA |
dc.subject | моніторинг | uk_UA |
dc.subject | системний підхід | uk_UA |
dc.subject | технологічний підхід | uk_UA |
dc.title | ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ У СФЕРІ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2024. №3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№3_2024-59-70.pdf | 214,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.