Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3905
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорнєєва, Л. Л.-
dc.date.accessioned2024-12-23T08:52:20Z-
dc.date.available2024-12-23T08:52:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.udc791.622:7.017.9-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3905-
dc.description.abstractУ статті йдеться про два технічні винаходи, які базуються на оптичних (візуальних) ефектах і які стали певними кроками у наближенні до появи кінематографу. Якщо найважливішою технологічною основою синематографу братів Люм’єрів стала фото-графія, то прообразом самої фотокамери була камера-обскура. «Привид Пеппера», зі своєї сторони, став важливим етапом практичної реалізації ідеї рухомих віртуальних сценічних образів та об’єктів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectкамера-обскураuk_UA
dc.subject«привид Пеппера»uk_UA
dc.subjectпередісторія кіноuk_UA
dc.subjectвізуальна ілюзіяuk_UA
dc.subjectоптична ілюзіяuk_UA
dc.subjectспецефекти в кіноuk_UA
dc.titleЕпізоди передісторії кінематографу: камера-обскура та «привид Пеппера»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Література та культура Полісся. Випуск 111 (2024 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полісся 111-291-298.pdf252,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.