Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3926
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пугач, В. М. | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-24T08:35:07Z | - |
dc.date.available | 2024-12-24T08:35:07Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.udc | 811.161.2(09)’18 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3926 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізові фемінітивів у творчості Ганни Барвінок (Олександри Михайлівни Білозерської-Куліш), дружини Пантелеймона Куліша та щирої знайомої Тараса Шевченка, близького друга родини. Творчість Ганни Барвінок важлива тим, що вона є першою спробою жіночої творчості в українській літературі, відображенням жіночого світогляду, жіночої долі, виконаних у народній оповідній творчій манері. Головними героїнями її оповідань є жінки, і лексико-семантичне поле «жінка» є достатньо різноманітним і репрезентативним щодо складу фемінітивів, серед яких можна вирізнити 9 груп. Під упливом двох видатних чоловіків, із якими її звела доля, Ганна Барвінок, натхненна їхньою творчістю, зокрема Тараса Шевченка, започаткувала гендерну творчість уперше в історії української літератури. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | фемінітив | uk_UA |
dc.subject | гендер | uk_UA |
dc.subject | жіноча творчість | uk_UA |
dc.subject | Ганна Барвінок | uk_UA |
dc.subject | Тарас Шевченко | uk_UA |
dc.subject | Пантелеймон Куліш | uk_UA |
dc.title | Фемінітиви у творчості Ганни Барвінок як шевченківська традиція | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Література та культура Полісся. Випуск 111 (2024 р.) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Полісся 111-53-60.pdf | 258,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.