Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4146
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бадуля, Олена Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-15T10:33:24Z | - |
dc.date.available | 2025-02-15T10:33:24Z | - |
dc.date.issued | 2024-12 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4146 | - |
dc.description | Abstract. The theoretical aspects of prevention of indiscipline among older preschoolers are substantiated in the work. This was done by analyzing the categorical-conceptual characteristics of indiscipline in children; features of the manifestation of indiscipline in children of older preschool age; study of pedagogical aspects of prevention of indiscipline in older preschoolers by means of social-emotional learning in the game as a technology for overcoming their indiscipline. The empirical part of the work is devoted to the practical study of pedagogical conditions for the use of socio-emotional education of older preschoolers in the game as a technology for preventing their indiscipline. For this purpose, a program of ascertaining pedagogical experiment was developed and implemented, and based on the results of research and experimental work, a recommended work system was proposed to optimize the pedagogical conditions of using social-emotional learning in the game as a technology for overcoming indiscipline in older preschoolers. Key words: indiscipline, discipline, negative behavior, game, social-emotional learning, warning, prevention. | uk_UA |
dc.description.abstract | Анотація. У роботі обґрунтовані теоретичні аспекти попередження недисциплінованості у старших дошкільників. Це здійснено шляхом аналізу категоріально-понятійної характеристики недисциплінованості у дітей; особливостей вияву недисциплінованості у дітей старшого дошкільного віку; вивчення педагогічних аспектів попередження недисциплінованості у старших дошкільників засобами соціально-емоційного навчання в грі як технології подолання їх недисциплінованості. Емпірична частина роботи присвячена практичному вивченню педагогічних умов використання соціально-емоційного навчання старших дошкільників у грі як технології попередженні їх недисциплінованості. З цією метою розроблена і реалізована програма констатувального педагогічного експерименту та за результатами дослідно-експериментальної роботи запропонована рекомендована система роботи з оптимізації педагогічних умов використання соціально-емоційного навчання в грі як технології подолання недисциплінованості у старших дошкільників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | недисциплінованість | uk_UA |
dc.subject | дисциплінованість | uk_UA |
dc.subject | негативна поведінка | uk_UA |
dc.subject | гра | uk_UA |
dc.subject | соціально-емоційне навчання | uk_UA |
dc.subject | профілактика | uk_UA |
dc.title | Соціально-емоційне навчання старших дошкільників у грі як технологія попередження їх недисциплінованості | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бадуля_магістерська_2024.pdf | 1,58 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.