Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4147
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурбурська, Олена Петрівна-
dc.date.accessioned2025-02-15T10:37:03Z-
dc.date.available2025-02-15T10:37:03Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4147-
dc.descriptionThe topic of the qualification work "Education of purposefulness of older preschool children in constructive activities" was studied at the theoretical and empirical levels. The results of the study are presented in two sections of the work. At the theoretical level, the state of development of the problem by domestic and foreign specialists is characterized; the content and structure of the leading category are determined; the peculiarities of the development of volitional qualities in preschool childhood are revealed; the pedagogical conditions for optimization of the process of education of purposefulness in primary and secondary education are substantiated. In order to solve the empirical tasks of the research, the program and methodology of the ascertaining experiment were developed; the criteria, indicators and structural components of education in children of 5-7 years of purposefulness are defined; the levels of formation of this quality in the studied older preschoolers are described; a system for the formation of purposefulness was developed, the pedagogical conditions for optimizing the educational process were justified, the methods of raising this willpower in children 5-7 years old were revealed. Key words: personality development, goal-setting, goal-directedness as a strong-willed quality, overcoming obstacles, optimization of the educational process, development environment, activity productivityuk_UA
dc.description.abstractТема кваліфікаційної роботи «Виховання цілеспрямованості дітей старшого дошкільного віку у конструктивній діяльності» досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представ-лено у двох розділах роботи. На теоретичному рівні схарактеризовано стан розробки проблеми вітчизняними та зарубіжними фахівцями; визначено зміст та структуру провідної категорії; розкрито особливості розвитку вольових якостей у дошкільному дитинстві; обґрунтовано педагогічні умови оптимізації процесу виховання цілеспрямованості у ЗДО. З метою розв’язання емпіричних завдань дослідження розроблено програму й методику констатувального експерименту; визначено критерії, показники та структурні компоненти вихованості у дітей 5-7 років цілеспрямова¬ності; описано рівні сформованості даної якості у досліджуваних старшого дошкільного віку; розроблено систему формування цілеспрямова¬ності, обґрунтовано педагогічні умови оптимізації освітнього процесу, розкрито методи виховання даної вольової якості у дітей 5-7 років.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрозвиток особистостіuk_UA
dc.subjectцілепокладанняuk_UA
dc.subjectцілеспрямованістьuk_UA
dc.subjectдолання перешкодuk_UA
dc.subjectрозвивальне середовищеuk_UA
dc.subjectпродуктивність діяльностіuk_UA
dc.titleВИХОВАННЯ ЦІЛЕСПРЯМОВАНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У КОНСТРУКТИВНІЙ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бурбурська_магістерська_2024.pdf1,17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.