Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКононенко, Олексій Леонідович-
dc.date.accessioned2025-02-15T10:47:07Z-
dc.date.available2025-02-15T10:47:07Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4149-
dc.descriptionKononenko O. L. Pedagogical conditions for the formation of a tolerant attitude towards children with special educational needs in older preschoolers. – Manuscript. Qualification work for the degree of "master" in the specialty 012 Preschool education. – Nizhyn Mykola Gogol State University. – Nizhyn, 2024. The work presents the results of a study of the problem of the formation of a tolerant attitude towards children with special educational needs in older preschoolers. The structure and essence of the concept of “tolerant attitude” are analyzed. Children with special educational needs in the inclusive environment of a preschool educational institution are characterized. The features of the formation of a tolerant attitude in older preschool children are determined. The results of a study of the level of formation of a tolerant attitude towards children with special educational needs in older preschoolers are presented. Pedagogical conditions and a system for forming a tolerant attitude towards children with special educational needs in older preschoolers have been determined. Methodological recommendations for educators and parents have been developed. Keywords: preschool education, older preschool age, inclusive education, child with special educational needs, tolerance, tolerant attitudeuk_UA
dc.description.abstractУ роботі представлено результати дослідження проблеми формування у старших дошкільників толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами. Проаналізовано структуру та сутність поняття «толерантне ставлення». Охарактеризовано дітей з особливими освітніми потребами у інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти. Визначено особливості формування толерантного ставлення у дітей старшого дошкільного віку. Представлено результати дослідження рівня сформованості у старших дошкільників толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами. Визначено педагогічні умови та систему формування у старших дошкільників толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами. Розроблено методичні рекомендації для вихователів і батьків.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectдитина з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectтолерантне ставленняuk_UA
dc.subjectстарший дошкільний вікuk_UA
dc.subjectдошкільна освітаuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування у старших дошкільників толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кононенко_магістерська_2024.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.