Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4154
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧорна, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-02-15T11:07:48Z-
dc.date.available2025-02-15T11:07:48Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4154-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота виконана на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному – проаналізовані теоретичні аспекти соціалізації у психолого-педагогічній літературі. Вивчені погляди учених на роль сім’ї та її зв’язок з іншими соціальними інститутами у становленні дитини-дошкільника. Здійснений аналіз педагогічних умов сімейної соціалізації дітей-дошкільників. На емпіричному рівні практично вивчені педагогічні умови сімейної соціалізації дітей дошкільного віку. З цією метою розроблена й реалізована програма констатувального педагогічного експерименту. Здійснений аналіз змісту і результатів дослідно-експериментальної роботи. Розроблена рекомендована система роботи з оптимізації педагогічних умов соціалізації дітей дошкільного віку в сім’ї.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectособливості соціалізації дошкільників в сім’їuk_UA
dc.subjectпозитивні соціальні стереотипи поведінкиuk_UA
dc.titleОсобливості соціалізації дітей дошкільного віку у родиніuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чорна_магістерська_2024.pdf976,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.