Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4290
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Матвієнко, С. І. | - |
dc.contributor.author | Щербак, П. І. | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-03T07:13:52Z | - |
dc.date.available | 2025-04-03T07:13:52Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.udc | 373.2.016:51 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4290 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано важливість забезпечення готовності майбутніх вихователів до використання технологій збереження та зміцнення здоров’я у роботі з дошкільниками. Надано аналітичне обґрунтування важливості використання фізкультурно-оздоровчих технологій у роботі з дошкільниками та позитивний вплив, який визначається для зміцнення здоров’я дітей. Розкрито сутність понять «готовність», «технологія», «здоров’язбережувальні технології», «фізкультурно-оздоровчі технології». Запропоновано тлумачення поняття «готовність майбутніх вихователів до застосування фізкультурнооздоровчих технологій», яке розглядається як системна якість особистості майбутнього педагога, що набувається у процесі його фахової підготовки у закладі вищої освіти та пов’язана з проведенням фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками у закладі дошкільної освіти. Проаналізовано сутність фізкультурно-оздоровчої компетентності педагога та розглянуто її місце у фаховій підготовці майбутніх вихователів. На основі результатів наукових пошуків розкрито теоретичні аспекти підготовки майбутніх вихователів до запровадження фізкультурно-оздоровчих технологій у роботі з дошкільниками. Вказано на роль обов’язкових освітніх компонентів освітньої програми підготовки майбутніх вихователів, зокрема, – фахових методик, а також дисциплін вільного вибору студентів, – щодо забезпечення їхньої готовності практично реалізовувати оздоровчу парадигму у професійній діяльності. Зазначено, що професійна підготовка майбутніх вихователів у закладі вищої освіти буде більш ефективною за умови добору сучасного, продуманого методичного та інструктивного інструментарію. Визначено позитивне значення педагогічної практики щодо набуття майбутніми вихователями умінь проведення фізкультурно-оздоровчих заходів та практичної реалізації відповідних технологій. Наголошено на тому, що опанування майбутніми вихователями знаннями, уміннями щодо проєктування та застосування фізкультурно-оздоровчих технологій буде сприяти формуванню у дошкільників здоров’язбережувальної компетентності | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | готовність | uk_UA |
dc.subject | підготовка майбутніх вихователів | uk_UA |
dc.subject | технологія | uk_UA |
dc.subject | фізкультурно-оздоровчі технології | uk_UA |
dc.subject | готовність майбутніх вихователів до застосування фізкультурно-оздоровчих технологій | uk_UA |
dc.title | ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ З ДОШКІЛЬНИКАМИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№1_2025 (2)-254-264.pdf | 212,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.