Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4290
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатвієнко, С. І.-
dc.contributor.authorЩербак, П. І.-
dc.date.accessioned2025-04-03T07:13:52Z-
dc.date.available2025-04-03T07:13:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.udc373.2.016:51-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4290-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано важливість забезпечення готовності майбутніх вихователів до використання технологій збереження та зміцнення здоров’я у роботі з дошкільниками. Надано аналітичне обґрунтування важливості використання фізкультурно-оздоровчих технологій у роботі з дошкільниками та позитивний вплив, який визначається для зміцнення здоров’я дітей. Розкрито сутність понять «готовність», «технологія», «здоров’язбережувальні технології», «фізкультурно-оздоровчі технології». Запропоновано тлумачення поняття «готовність майбутніх вихователів до застосування фізкультурнооздоровчих технологій», яке розглядається як системна якість особистості майбутнього педагога, що набувається у процесі його фахової підготовки у закладі вищої освіти та пов’язана з проведенням фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками у закладі дошкільної освіти. Проаналізовано сутність фізкультурно-оздоровчої компетентності педагога та розглянуто її місце у фаховій підготовці майбутніх вихователів. На основі результатів наукових пошуків розкрито теоретичні аспекти підготовки майбутніх вихователів до запровадження фізкультурно-оздоровчих технологій у роботі з дошкільниками. Вказано на роль обов’язкових освітніх компонентів освітньої програми підготовки майбутніх вихователів, зокрема, – фахових методик, а також дисциплін вільного вибору студентів, – щодо забезпечення їхньої готовності практично реалізовувати оздоровчу парадигму у професійній діяльності. Зазначено, що професійна підготовка майбутніх вихователів у закладі вищої освіти буде більш ефективною за умови добору сучасного, продуманого методичного та інструктивного інструментарію. Визначено позитивне значення педагогічної практики щодо набуття майбутніми вихователями умінь проведення фізкультурно-оздоровчих заходів та практичної реалізації відповідних технологій. Наголошено на тому, що опанування майбутніми вихователями знаннями, уміннями щодо проєктування та застосування фізкультурно-оздоровчих технологій буде сприяти формуванню у дошкільників здоров’язбережувальної компетентностіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутніх вихователівuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectфізкультурно-оздоровчі технологіїuk_UA
dc.subjectготовність майбутніх вихователів до застосування фізкультурно-оздоровчих технологійuk_UA
dc.titleГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ З ДОШКІЛЬНИКАМИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№1_2025 (2)-254-264.pdf212,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.