Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4405
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Баштан, Марина Василівна | - |
dc.contributor.author | Терменжи, Дар’я Євгенівна | - |
dc.contributor.author | Скасків, Лілія Василівна | - |
dc.contributor.author | Ярова, Оксана Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Лосєва, Наталія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-01T10:18:25Z | - |
dc.date.available | 2025-08-01T10:18:25Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4405 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено авторський досвід проведення педагогічного дослідження з проектування інтегрованого курсу по вибору з математики для учнів 8 класу згідно до моделі ADDIE теорії педагогічного дизайну. Детально описано усі п’ять етапів створення та упровадження курсу по вибору в межах до профільної підготовки: аналіз, проектування, розробка, упровадження та оцінювання. Виділено основні завдання, які має розв’язати педагог-практик на кожному з цих етапів. Наводиться орієнтовне календарно-тематичне планування з конкретних тем курсу по вибору «Математика: корисно, цікаво, актуально». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ З ПРОЄКТУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО МАТЕМАТИЧНОГО КУРСУ ПО ВИБОРУ ДЛЯ 8 КЛАСУ: АВТОРСЬКИЙ ПІДХІД | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
26577-Текст статті-35305-1-10-20250730.pdf | 390,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.