Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4474
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖицька, Т. В.-
dc.date.accessioned2025-08-23T19:06:23Z-
dc.date.available2025-08-23T19:06:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.udc792:78:821.161.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4474-
dc.description.abstractУ статті на прикладі творчості Спиридона Черкасенка розглянуто предметне поле зв’язків музики і п’єси в сценічному вимірі. Намагаючись переосмислити чинні на той час засади комунікативності компонентів сценічного дійства, він прагне знайти формулу досягнення органічності образної лексики кожної конкретної вистави. Черкасенко доводить, що музичний складник не вичерпується формальним використанням музичних номерів у виставі, а вимагає максимальної взаємодії сюжету драматичного твору та звукового ряду для створення цілісного образу вистави.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectрепертуарна політикаuk_UA
dc.subjectмистецькі процеси кінця ХІХ – початку ХХ ст. в українському сценічному мистецтвіuk_UA
dc.subjectісторія українського театру і драматургіїuk_UA
dc.subjectмузичне оформлення виставиuk_UA
dc.subjectсценічне втілення музичної драматургіЇuk_UA
dc.subjectмузичні домінанти в художньому образі виставиuk_UA
dc.titleМузичні акценти у творчості Спиридона Черкасенкаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Література та культура Полісся. Випуск 112 (2025 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛКП 112_26-192-203.pdf325,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.