Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4474
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жицька, Т. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-23T19:06:23Z | - |
dc.date.available | 2025-08-23T19:06:23Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.udc | 792:78:821.161.2 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4474 | - |
dc.description.abstract | У статті на прикладі творчості Спиридона Черкасенка розглянуто предметне поле зв’язків музики і п’єси в сценічному вимірі. Намагаючись переосмислити чинні на той час засади комунікативності компонентів сценічного дійства, він прагне знайти формулу досягнення органічності образної лексики кожної конкретної вистави. Черкасенко доводить, що музичний складник не вичерпується формальним використанням музичних номерів у виставі, а вимагає максимальної взаємодії сюжету драматичного твору та звукового ряду для створення цілісного образу вистави. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | репертуарна політика | uk_UA |
dc.subject | мистецькі процеси кінця ХІХ – початку ХХ ст. в українському сценічному мистецтві | uk_UA |
dc.subject | історія українського театру і драматургії | uk_UA |
dc.subject | музичне оформлення вистави | uk_UA |
dc.subject | сценічне втілення музичної драматургіЇ | uk_UA |
dc.subject | музичні домінанти в художньому образі вистави | uk_UA |
dc.title | Музичні акценти у творчості Спиридона Черкасенка | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Література та культура Полісся. Випуск 112 (2025 р.) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЛКП 112_26-192-203.pdf | 325,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.