Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/459
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучменко, Е. М.-
dc.date.accessioned2018-05-10T06:41:19Z-
dc.date.available2018-05-10T06:41:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc008.338-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/459-
dc.descriptionThe article deals with the pedagogical component and the historiography of the processes of intercultural interaction of human values in a multicultural environment, and the multicultural education of student youth, which will allow it to actively socialize and guide the national and universal values in today's globalized world. Young people are one of the subjects of the social environment; therefore, the task of this article is to define a component-functional model for the education of student youth and its training in a multicultural environment. The dialectical development of world culture, its integration can not take place in any other way than through the unity of the diversity of cultures. Today, multiculturalism as a phenomenon of a globalized world is an actual subject of constructing new conceptual approaches to the solution of pedagogical national-state problems of many countries of the world, whose composition is not monotonous. The relevance of the article is also determined by the fact that Ukraine is a state that is on the path of globalization flows, moreover, it is not itself poly-ethnic and polyethnic. All this aggravates the processes of polyculture, they become non-manual, chaotic. Meanwhile, they have a strong socio-cultural potential, which must be studied, learned and used by the pedagogical community.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглядається педагогічна складова та історіографія процесів міжкультурної взаємодії людських цінностей у мульти- культурному середовищ; полікультурне виховання студентської молоді, що дозволить їй активно соціалізуватися, бути провідни- ками національних та загальнолюдських цінностей в сучасному глобалізованому світі. Моодь є одним із суб'єктів соціального середовища, тому завданням даної статті є визначення компонентно-функціональної моделі виховання студентської молоді та її підготовки до роботи в умовах полікультурного середовища. Діалектичний розвиток світової культури, її інтеграція не може відбуватися іншим шляхом, ніж через єдність різноманітності культур. Сьогодні полікультурність як феномен глобалізованого світу стає актуальним предметом побудови нових концептуальних підходів до вирішення педагогічних національно-державних завдань багатьох країн світу, склад яких не є моноетнічним. Актуальність статті визначається ще і тим, що Україна - держава, яка стоїть на шляху глобалізац^йних потоків, крім того, вона сама є полінаціональною та поліетнічною. Усе це загострює процеси полікультури, вони стають некерованими, хаотичними. Тим часом у них закладений потужний соціокуль- турний потенціал, який має бути досліджений, опанований та застосований педагогічною громадою.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім.М. В. Гоголяuk_UA
dc.subjectпедагогічна складоваuk_UA
dc.subjectмультикультурне вихованняuk_UA
dc.subjectісторіографіяuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectсвітоглядuk_UA
dc.subjecthistoriographyuk_UA
dc.subjectmulticultural educationuk_UA
dc.subjecthuman valuesuk_UA
dc.titleМультикультурне виховання - міжкультурна взаємодія людських цінностей (історіографічний огляд)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Література та культура Полісся. Випуск 87 (2017 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf158,14 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.