Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/45
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАніщук, А. М.-
dc.date.accessioned2018-04-13T11:49:28Z-
dc.date.available2018-04-13T11:49:28Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/45-
dc.descriptionПредставлено модель оптимізації мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі.uk_UA
dc.description.abstractРозкрито теоретико - методичні підходи до розв язання проблеми мовленнєвого самовитраження дошкільників. Висвітлена методика і процедура дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників, визначено типи мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі. Подано аналіз статевих особливостей мовленнєвого самовираження дошкільників. Розкрито вплив умов різних інститутів виховання на характер мовленнєвого самовираження дошкільників .Розроблено систему роботи щодо оптимізації мовленнєвого самовираження дошкільників, перевірено її ефективністьuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім.М. В. Гоголяuk_UA
dc.subjectмовленнєвого самовираження дошкільників різної статіuk_UA
dc.titleПедагогічні умови оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різної статіuk_UA
dc.title.alternative13.00.08 – дошкільна педагогіка ДИСЕРТАЦІЯ На здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук Науковий керівник Кононко Олена Леонтіївна, доктор психологічних наук, професорuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертаційні дослідження

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
дисертация Анищук.docx67,86 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.