Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/620
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Юрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-30T12:39:13Z | - |
dc.date.available | 2018-05-30T12:39:13Z | - |
dc.date.issued | 2016-06 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/620 | - |
dc.description.abstract | У поданому науковому матеріалі визначено шляхи аналізу літературного твору як складову частину технологізованого навчання. Автор статті стверджує: озброєння учнів знаннями про шляхи аналізу та особливості їх застосування дає змогу підвищити ефективність навчального процесу, ступінь аналітичного заглиблення школярів у процес літературної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська мова і література в школах України | uk_UA |
dc.subject | шляхи аналізу | uk_UA |
dc.subject | технологія | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | системність | uk_UA |
dc.subject | усвідомленість | uk_UA |
dc.subject | концептуальність | uk_UA |
dc.subject | процесуальність | uk_UA |
dc.subject | літературна компетентність | uk_UA |
dc.title | ШЛЯХИ АНАЛІЗУ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ ЯК УСВІДОМЛЕНА УЧНЯМИ НАВЧАЛЬНА ТЕХОЛОГІЯ | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бондаренко Юрій ШЛЯХИ АНАЛІЗУ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ ЯК УСВІДОМЛЕНА УЧНЯМИ НАВЧАЛЬНА ТЕХОЛОГІЯ.doc | 90 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.