Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/622
Назва: | Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників |
Автори: | Бондаренко, Юрій Іванович |
Ключові слова: | логіка пізнавальної діяльності шляхи аналізу принципи групування літературних творів компетентності макроструктура уроку мікроструктура уроку |
Дата публікації: | тра-2013 |
Видавець: | Українська мова і література в школі |
Серія/номер: | ;5 |
Короткий огляд (реферат): | Автор статті розкриває основні закономірності організації такого навчального етапу, як підготовка студентами уроків літератури. Він стверджує: ключовою проблемою при цьому є вироблення алгоритму пізнавальної діяльності школярів, що повинен стати основою для конструювання заняття і базується на узгодженні психологічних та методико-літературознавчих законів вивчення мистецтва слова. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/622 |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бондаренко Юрій Моделювання уроку літератури.doc | 90 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.