Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/622
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-05-31T17:25:30Z-
dc.date.available2018-05-31T17:25:30Z-
dc.date.issued2013-05-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/622-
dc.description.abstractАвтор статті розкриває основні закономірності організації такого навчального етапу, як підготовка студентами уроків літератури. Він стверджує: ключовою проблемою при цьому є вироблення алгоритму пізнавальної діяльності школярів, що повинен стати основою для конструювання заняття і базується на узгодженні психологічних та методико-літературознавчих законів вивчення мистецтва слова.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська мова і література в школіuk_UA
dc.relation.ispartofseries;5-
dc.subjectлогіка пізнавальної діяльностіuk_UA
dc.subjectшляхи аналізуuk_UA
dc.subjectпринципи групування літературних творівuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectмакроструктура урокуuk_UA
dc.subjectмікроструктура урокуuk_UA
dc.titleМоделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко Юрій Моделювання уроку літератури.doc90 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.