Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/622
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Юрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-31T17:25:30Z | - |
dc.date.available | 2018-05-31T17:25:30Z | - |
dc.date.issued | 2013-05 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/622 | - |
dc.description.abstract | Автор статті розкриває основні закономірності організації такого навчального етапу, як підготовка студентами уроків літератури. Він стверджує: ключовою проблемою при цьому є вироблення алгоритму пізнавальної діяльності школярів, що повинен стати основою для конструювання заняття і базується на узгодженні психологічних та методико-літературознавчих законів вивчення мистецтва слова. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська мова і література в школі | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;5 | - |
dc.subject | логіка пізнавальної діяльності | uk_UA |
dc.subject | шляхи аналізу | uk_UA |
dc.subject | принципи групування літературних творів | uk_UA |
dc.subject | компетентності | uk_UA |
dc.subject | макроструктура уроку | uk_UA |
dc.subject | мікроструктура уроку | uk_UA |
dc.title | Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бондаренко Юрій Моделювання уроку літератури.doc | 90 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.