Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/624
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-06-04T14:21:20Z-
dc.date.available2018-06-04T14:21:20Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/624-
dc.description.abstractУ статі окреслені основні дидактичні аспекти вивчення лірики: планування систем уроків, шляхи аналізу творів, етапи роботи з поетичними текстами, різні види практичної діяльності дослідницького характеру. Автор демонструє модель взаємодії вчителя та учнів, орієнтуючись на родову специфіку лірики, унаочнює свої судження прикладами опрацювання творчості різних поетів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдидактична модельuk_UA
dc.subjectліричний твірuk_UA
dc.subjectсприйманняuk_UA
dc.subjectаналіз лірикиuk_UA
dc.subjectшляхи аналізуuk_UA
dc.subjectузагальненняuk_UA
dc.subjectсистема уроківuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.titleДидактична модель вивчення ліричних творів у школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко Дидактична модель вивчення ліричних творів у школі.doc80,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.