Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/624
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Юрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-04T14:21:20Z | - |
dc.date.available | 2018-06-04T14:21:20Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/624 | - |
dc.description.abstract | У статі окреслені основні дидактичні аспекти вивчення лірики: планування систем уроків, шляхи аналізу творів, етапи роботи з поетичними текстами, різні види практичної діяльності дослідницького характеру. Автор демонструє модель взаємодії вчителя та учнів, орієнтуючись на родову специфіку лірики, унаочнює свої судження прикладами опрацювання творчості різних поетів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | дидактична модель | uk_UA |
dc.subject | ліричний твір | uk_UA |
dc.subject | сприймання | uk_UA |
dc.subject | аналіз лірики | uk_UA |
dc.subject | шляхи аналізу | uk_UA |
dc.subject | узагальнення | uk_UA |
dc.subject | система уроків | uk_UA |
dc.subject | планування | uk_UA |
dc.title | Дидактична модель вивчення ліричних творів у школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бондаренко Дидактична модель вивчення ліричних творів у школі.doc | 80,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.