Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/625
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-06-04T14:21:34Z-
dc.date.available2018-06-04T14:21:34Z-
dc.date.issued2011-09-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/625-
dc.descriptionThis study reveals theoretical and processual aspects of students` creative abilities development with help of genre reminder schemes which are used to direct them while in the process of writing fiction texts. The author establishes that in order to succeed students should be aware of literary text genre parameters and the processual algorithm which includes stages of creative work.uk_UA
dc.description.abstractУ цьому науковому матеріалі розкриті теоретичні та процесуальні аспекти розвитку творчих здібностей школярів з допомогою жанрових пам’яток-схем, які використовуються для скеровування дій у момент написання художніх текстів. Автор стверджує: для успішності результату школярі повинні володіти жанровими параметрами літературних творів та процесуальним алгоритмом – етапами творчої роботи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтворчі здібностіuk_UA
dc.subjectпам’ятка-схемаuk_UA
dc.subjectжанрuk_UA
dc.subjectпроцесуальний алгоритмuk_UA
dc.subjectпам’ятка «Казка»uk_UA
dc.subjectпам’ятка «Загадка»uk_UA
dc.subjectпам’ятка «Байка»»uk_UA
dc.subjectпам’ятка «Новела»uk_UA
dc.subjectпам’ятка «Оповіданняuk_UA
dc.titleРОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ ІЗ ДОПОМОГОЮ ЖАНРОВИХ ПАМ’ЯТОК-СХЕМ ДЛЯ НАПИСАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТЕКСТІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.