Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/632
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Юрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-13T06:03:50Z | - |
dc.date.available | 2018-06-13T06:03:50Z | - |
dc.date.issued | 2012-01 | - |
dc.identifier.citation | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). – Ніжин: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2012. – №1. – C. 67–71. | uk_UA |
dc.identifier.udc | 373.5.016:821.161.2 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/632 | - |
dc.description | The article explains the notion of conceptual stylistic analysis, outlines its theoretical ground and didactic application, stages of implementation into school practice. The author has elaborated a system of special competencies to be formed through this activity, he points out methodological problems which can be overcome through conceptual stylistic analysis and demonstrates it with the help of examples from study of numerous writers. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкритий зміст поняття «концептуально-стильовий аналіз», окреслені теоретична основа та дидактична спрямованість застосування, етапи впровадження в шкільну практику. Автор розробив систему спеціальних компетентностей для формування в межах цього виду діяльності, указує на методичні проблеми, які можна долати з допомогою концептуально-стильового аналізу, демонструє це на прикладі вивчення творчості ряду письменників. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | The article explains the notion of conceptual stylistic analysis, outlines its theoretical ground and didactic application, stages of implementation into school practice. The author has elaborated a system of special competencies to be formed through this activity, he points out methodological problems which can be overcome through conceptual stylistic analysis and demonstrates it with the help of examples from study of numerous writers. Key words: conceptual stylistic analysis, stages of implementation, stylistic dominants, lesson systems, competencies. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім.М. В. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | концептуально-стильовий аналіз | uk_UA |
dc.subject | етапи впровадження | uk_UA |
dc.subject | стильові домінанти | uk_UA |
dc.subject | системи уроків | uk_UA |
dc.subject | компетентності | uk_UA |
dc.title | КОНЦЕПТУАЛЬНО-СТИЛЬОВИЙ АНАЛІЗ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ В ШКОЛІ | uk_UA |
dc.title.alternative | Conceptual stylistic analysis of literary works in secondary school | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Концептуально-стильовий аналіз літературного твору в школі.doc | 90,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.