Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/659
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-07-17T07:23:02Z-
dc.date.available2018-07-17T07:23:02Z-
dc.date.issued2007-04-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/659-
dc.description.abstractЩоб провести на уроці дослідження твору крізь призму історичних часопросторів, словеснику необхідно забезпечити ряд етапів: 1.Виділити разом з учнями основні історичні хронотопи. 2.Провести роботу в межах кожного з них (тут можна застосувати більшість із відомих шляхів аналізу, які вчитель вважатиме доречними). 3.Встановити зв’язки між історичними часопросторами, пояснити їх характер та художню логіку. 4.Сформувати узагальнені висновки стосовно усього твору.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська мова і література в школіuk_UA
dc.subjectХронотопuk_UA
dc.subjectхронотопний аналізuk_UA
dc.subjectвизначення хронотопівuk_UA
dc.subjectаналіз часопросторуuk_UA
dc.titleХронотопний аналіз тексту у світлі історіософських підходів до вивчення літературиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.