Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/704Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Бондаренко, Юрій Іванович | - |
| dc.date.accessioned | 2018-09-06T06:06:17Z | - |
| dc.date.available | 2018-09-06T06:06:17Z | - |
| dc.date.issued | 2005-02 | - |
| dc.identifier.udc | 371.5.016:821.161 | - |
| dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/704 | - |
| dc.description | Методисти літератури роблять спроби встановлювати системні зв’язки між твором Л.Костенко та текстами її попередників. Це спостерігаємо у книзі “Ліна Костенко: Навчальний посібник-хрестоматія /ідея, упорядкування, інтерпретація творів Григорії Клочека/. Проте без цілісного з’ясування художньо-історичного мислення кожного із авторів неможливо осягнути їх творчий феномен, на фоні якого тільки і розкриється своєрідність бачення Л.Костенко Марусі Чурай, інших персонажів, історичної доби XVIІ століття. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкрито методику вичення сюжету про Марусю Чурай із урахуванням художнійх напрацювань цілого ряду письменників: Л.Костенко, О.Шаховського, В.Самійленка та ін. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | Українська мова і література в школі | uk_UA |
| dc.subject | Маруся Чурай | uk_UA |
| dc.subject | художньо-історичне мислення | uk_UA |
| dc.subject | історичний герой | uk_UA |
| dc.subject | Ліна Костенко | uk_UA |
| dc.subject | інтертекстуальність | uk_UA |
| dc.subject | історичний сюжет | uk_UA |
| dc.title | Зіставлення художньо-історичного мислення письменників на уроках літератури | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Зіставлення художньо-історичного мисленя письменників на уроках літератури (на матеріалі творів про Марусю Чурай).14.pdf | 361,34 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
