Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/704
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-09-06T06:06:17Z-
dc.date.available2018-09-06T06:06:17Z-
dc.date.issued2005-02-
dc.identifier.udc371.5.016:821.161-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/704-
dc.descriptionМетодисти літератури роблять спроби встановлювати системні зв’язки між твором Л.Костенко та текстами її попередників. Це спостерігаємо у книзі “Ліна Костенко: Навчальний посібник-хрестоматія /ідея, упорядкування, інтерпретація творів Григорії Клочека/. Проте без цілісного з’ясування художньо-історичного мислення кожного із авторів неможливо осягнути їх творчий феномен, на фоні якого тільки і розкриється своєрідність бачення Л.Костенко Марусі Чурай, інших персонажів, історичної доби XVIІ століття.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито методику вичення сюжету про Марусю Чурай із урахуванням художнійх напрацювань цілого ряду письменників: Л.Костенко, О.Шаховського, В.Самійленка та ін.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська мова і література в школіuk_UA
dc.subjectМаруся Чурайuk_UA
dc.subjectхудожньо-історичне мисленняuk_UA
dc.subjectісторичний геройuk_UA
dc.subjectЛіна Костенкоuk_UA
dc.subjectінтертекстуальністьuk_UA
dc.subjectісторичний сюжетuk_UA
dc.titleЗіставлення художньо-історичного мислення письменників на уроках літературиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.