Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/721
Назва: | Теорія і практика навчання української літератури на філософсько-історичних засадах у старших класах загальноосвітньої школи. Монографія. |
Автори: | Бондаренко, Юрій Іванович |
Ключові слова: | філософсько-історичний підхід мікроісторія макроісторія історична інверсія "нейтралізований" історизм міфологізм |
Дата публікації: | 2009 |
Видавець: | Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток української літератури тісно пов’язаний з історіософським мисленням в Україні. Художньо-філософське освоєння дійсності є константною тенденцією у творчості вітчизняних письменників різних століть. Історична картина світу наявна не тільки в історичних жанрах, але й у творах, присвячених сучасній для письменників епосі. Отже, більшість художніх джерел, що вивчаються в середній школі, демонструють філософське бачення митцями або ж окремих етапів історії (конкретної доби), або ж надчасових (універсальних) вимірів світового чи національного буття. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/721 |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теорія і практика навчання української літератури на філософсько-історичних засадах у старших класах загальноосвітньої школи.pdf | 2,7 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.