Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/878
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорошенко, Т.В.-
dc.date.accessioned2019-04-03T11:17:02Z-
dc.date.available2019-04-03T11:17:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc378.015.3:159.942:[37.091.12.011.3-051:78-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/878-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу напрямів сучасних пошуків науковців у галузі компетентнісної музично-педагогічної освіти, характеристики багатокомпо- нентної структури компетентностей, які мають стати результатом підготовки учителів музичного мистецтва, обґрунтовано важливість проблеми розвитку емоційної компетентності майбутнього фахівця, вивчення емоцій- ного світу особистості як головного регулятора її життєвої й професійної стабільності. Закцентовано увагу на тому, що одним із структурних компонентів емоційної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва є здатність до саморегуляції, завдяки якій забезпечується активізація й певне спрямування позиції суб’єкта, та від рівня розвитку якої залежить ефективність організації освітнього процесу в школі, а також характер професійного становлення й самореалізації фахівця.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectемоційна компетентністьuk_UA
dc.subjectпроцеси саморегуляціїuk_UA
dc.subjectзасоби активізаціїuk_UA
dc.titleАКТИВІЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ САМОРЕГУЛЯЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЯК УМОВА РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf207,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.