Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/880
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербініна, О.М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-03T11:20:57Z | - |
dc.date.available | 2019-04-03T11:20:57Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 78.071.2 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/880 | - |
dc.description.abstract | У статті подається загальний аналіз професійної діяльності музиканта- педагога. Соціокультурні зміни в сучасному суспільстві розглядаються як чинник оновлення традиційної музично-педагогічної системи. Аналіз станов- лення професійної діяльності музиканта-педагога подано в історичній ретро- спективі: висвітлено передумови виникнення професії музиканта-педагога, наведено характеристики основних форм музичного навчання, визначено етапи розвитку професійної музичної освіти, виділено пріоритетні принципи музич- ного навчання у відповідні історичні періоди. Наголошується на значущості узагальнення досвіду видатних музикантів, переосмислення традиційних підхо- дів до музичного навчання. Висвітлено важливість суспільних аспектів музичної педагогіки, впливу соціального статусу музиканта-педагога на його діяльність. Визначеність соціальної та професійної позиції фахівця розглядається як відповідь на запити сучасного суспільства. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | музичне навчання | uk_UA |
dc.subject | виконавство | uk_UA |
dc.subject | сучасні технології | uk_UA |
dc.title | ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ МУЗИКАНТА-ПЕДАГОГА: СУЧАСНІ ВИМОГИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
16.pdf | 187,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.