Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербініна, О.М.-
dc.date.accessioned2019-04-03T11:20:57Z-
dc.date.available2019-04-03T11:20:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc78.071.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/880-
dc.description.abstractУ статті подається загальний аналіз професійної діяльності музиканта- педагога. Соціокультурні зміни в сучасному суспільстві розглядаються як чинник оновлення традиційної музично-педагогічної системи. Аналіз станов- лення професійної діяльності музиканта-педагога подано в історичній ретро- спективі: висвітлено передумови виникнення професії музиканта-педагога, наведено характеристики основних форм музичного навчання, визначено етапи розвитку професійної музичної освіти, виділено пріоритетні принципи музич- ного навчання у відповідні історичні періоди. Наголошується на значущості узагальнення досвіду видатних музикантів, переосмислення традиційних підхо- дів до музичного навчання. Висвітлено важливість суспільних аспектів музичної педагогіки, впливу соціального статусу музиканта-педагога на його діяльність. Визначеність соціальної та професійної позиції фахівця розглядається як відповідь на запити сучасного суспільства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectмузичне навчанняuk_UA
dc.subjectвиконавствоuk_UA
dc.subjectсучасні технологіїuk_UA
dc.titleПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ МУЗИКАНТА-ПЕДАГОГА: СУЧАСНІ ВИМОГИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf187,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.