Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/884
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСливко, Світлана Анатоліївна-
dc.date.accessioned2019-04-03T11:38:06Z-
dc.date.available2019-04-03T11:38:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc377.016:785.1-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/884-
dc.description.abstractУ статті конкретизовано поняття "музично-слухова увага" виконавця, підкреслюється значущість слухової зосередженості для ефективності музично-виконавської діяльності. Підкреслюється актуальність проблеми цілеспрямованого й педагогічно керованого розвитку музично-слухової уваги студентів мистецьких спеціальностей. Запропоновано методичну модель розвитку музично-слухової уваги у процесі інструментально-виконавської підготовки студентів коледжу культури і мистецтв. Представлено основні компоненти методичної моделі, які охоплюють цільовий, опорно-стратегічний, педагогічно-діагностичний, навчально-процесуальний і результативний блоки. У межах методичної моделі розглянуто сутність і структуру музично-слухової уваги та науково-дидактичні засади її цілеспря- мованого розвитку в процесі музичної підготовки студентів. Висвітлено ключові критерії розвитку музичної уваги студентів, що включають музично- виконавські й діяльнісно-операційні показники. Розглянуто особливості моніто- рингу та рівні розвитку музично-слухової уваги студентів мистецьких спеціальностей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectмузично-слухова увагаuk_UA
dc.subjectметодична модельuk_UA
dc.subjectінструментально-виконавська підготовкаuk_UA
dc.titleМЕТОДИЧНА МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ МУЗИЧНО-СЛУХОВОЇ УВАГИ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf614,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.