Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/885
Назва: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В МИСТЕЦЬКИХ ШКОЛАХ ХОРЕОГРАФІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ
Автори: Ревенчук, В.В.
Ключові слова: музично-освітній процес
музично-виконавська підготовка
позашкільна мистецька освіта
Дата публікації: 2018
Видавець: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується проблема організації музично-освітнього процесу у мистецьких школах хореографічного спрямування. Обґрунтовується важли- вість музично-виконавської підготовки для виховання учня-хореографа. Визначається мета, завдання та змістовне наповнення навчального курсу "Музичний інструмент" у позашкільних навчальних закладах хореографічного спрямування. Пропонуються психолого-педагогічні умови забезпечення ефективності музично-виконавської підготовки учнів-хореографів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/885
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf196,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.