Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/887
Назва: ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО МУЗИЧНО-ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
Автори: Прищепа, О.П.
Ключові слова: підготовка
майбутній учитель початкової школи
музично- освітня діяльність
Дата публікації: 2018
Видавець: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються останні дослідження, наукові праці вітчизняних авторів, які присвячені розв’язанню проблем підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності. Підкреслюється, що музично-освітня діяльність розглядається в різних аспектах: як забезпечення основ загальної музичної освіти і музичної культури молодших школярів; як організація музично- ігрової і спільної навчальної діяльності учнів; як позакласна музично-виховна робота з молодшими школярами й керівництво учнівськими музичними колективами; як формування естетичного досвіду молодших школярів тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/887
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf154,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.