Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/90
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-04-17T08:45:20Z-
dc.date.available2018-04-17T08:45:20Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationУкраїнська мова і література в школіuk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/90-
dc.description.abstractУ статті сформульовано систему компетентностей та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів-персонажів за розвитком сюжету. Автор розширює навчальний потенціал послідовного шляху аналізу, який досить часто застосовується в шкільній практиці, проте залишається недостатньо оціненим з погляду його ефективності в опрацюванні персонажів із статичними та динамічними характерами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectобраз-персонажuk_UA
dc.subjectсюжетuk_UA
dc.subjectпослідовний аналізuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectстатичний характерuk_UA
dc.subjectдинамічний характерuk_UA
dc.titleШКІЛЬНИЙ АНАЛІЗ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ ЗА РОЗВИТКОМ СЮЖЕТУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шкільний аналіз образів-персонажів за розвитком сюжету.doc85 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.