Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДегтярьова, Т.О.-
dc.contributor.authorСкварча, О.М.-
dc.date.accessioned2019-04-04T07:00:12Z-
dc.date.available2019-04-04T07:00:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc378:81’243-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/910-
dc.description.abstractУ статті досліджується використання ігрового методу на уроках української мови як іноземної. Аналізується вплив цього методу на розкриття креативних можливостей особистості. Останніми роками в методиці викладання іноземних мов велика увага приділя- ється інтенсивним методам навчання, зокрема ігровому методу. На базі ігрових завдань відбувається не лише відпрацювання фонетичного і лексико- граматичного матеріалу. Гра цілком виправдано може бути інструментом викладання, який активізує розумову діяльність учнів, дозволяє зробити навчальний процес привабливішим та цікавішим. Вона формує потужний стимул до оволодіння мовою, що вивчається.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectінтенсивні методиuk_UA
dc.subjectігровий методuk_UA
dc.subjectлінгвістична граuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОГО МЕТОДУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf202,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.