Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/911
Назва: | ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ ЯК НОВА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ-НЕФІЛОЛОГІВ |
Автори: | Біденко, Л.В. Кисельова, Г.І. |
Ключові слова: | українська мова як іноземна теорія та методика викладання |
Дата публікації: | 2018 |
Видавець: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто та теоретично обґрунтовано використання нових форм навчання, зокрема змішаного навчання, в системі вищої школи. Є кілька визначень концепції "Blended Learning". По-перше, це може розглядатися як поєднання інноваційних технологій та традиційного навчання в класі на основі гнучкого підходу до навчання, який враховує переваги навчання та контролю завдань у мережі, а також використовує інші методи, які можуть покращити результати навчання та зберегти час. По-друге, Blended Learning – це поєднання навчання шляхом особистого навчання та навчання в одному навчальному середовищі. По-третє, під терміном "змішане навчання" ми також розуміємо мовний курс, який поєднує навчання з особистим спілкуванням з належним використанням нових технологій. У статті описано декілька моделей сумісного навчання: "Face-to-Face Driver", "Flex", "StationRotation", "Online Lab", "Self-Blend", and "OnlineDriver". Серед цих моделей автори вважають, що "Station Rotation"є найбільш ефективною. Наприкінці статті автори наводять власний приклад застосування вищезазначеної моделі на заняттях з мови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/911 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15.pdf | 256,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.