Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/912
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, М.О.-
dc.date.accessioned2019-04-04T07:04:28Z-
dc.date.available2019-04-04T07:04:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc378.147:37-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/912-
dc.description.abstractУ статті автор зазначає, що у світлі модернізації освіти України підготовка нової генерації педагогічних кваліфікованих кадрів має здійснюватися на засадах компетентнісного підходу. Відповідно рівень сформованості професійної компе- тентності вчителя залежить від ефективності навчального процесу у вищих закладах освіти. Автор визначає компоненти структури професійної компе- тентності майбутніх вчителів: прогностичну компетентність, компетент- ність пізнавальної самостійності, компетентність творчої діяльності, компетентність сфери пошуково-дослідницької діяльності, рефлексивну компетентність. Єдність цих компонентів визначає перспективи постійного професійного зростання сучасного вчителя і створює умови підвищення результативності його педагогічної діяльності. Вирішення проблеми оволо- діння вчителем професійною компетентністю пов’язане з необхідністю розробки критеріїв, які представлені у статті: сформованість прогностичних умінь, наявність пізнавальної самостійності, міра творчої спрямованості, ступінь підготовки до пошуково-дослідної діяльності, рівень рефлексивної діяльності. Критерії та розроблені до них показники є вихідними для виявлення рівня сформованості професійної компетентності майбутніх вчителів: елементарної професійної підготовки, професійної грамотності, професійної досконалості, професійної компетентності. Представлені результати можуть стати основою проведення експериментальних досліджень з визначення сучасного стану формування професійної компетентності майбутніх вчителів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectкритерійuk_UA
dc.subjectпоказникuk_UA
dc.titleКРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf217,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.