Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/91
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-04-17T08:48:03Z-
dc.date.available2018-04-17T08:48:03Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНаукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). – Ніжин: Видавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/91-
dc.description.abstractАвтор статті розробляє модель вивчення образів-персонажів на основі методико-технологічної схеми викладання життєписів письменників. Біографічний підхід, на його думку, дозволяє структурувати художню інформацію і сформувати в учнів знання про основі етапи розвитку образу літературного героя.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectобраз-персонажuk_UA
dc.subjectбіографічний підхідuk_UA
dc.subjectбіографія письменникаuk_UA
dc.subjectперіодизаціяuk_UA
dc.subjectбіографічний етапuk_UA
dc.subjectплан біографіїuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ БІОГРАФІЧНОЇ СХЕМИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ У ШКОЛІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.