Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/920
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКиричок, І. І.-
dc.contributor.authorДробченко, Г. О.-
dc.date.accessioned2019-04-04T07:23:04Z-
dc.date.available2019-04-04T07:23:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc371.11-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/920-
dc.description.abstractПредмет дослідження авторів статті – аналіз і оцінка результатів дослідно- експериментальної перевірки готовності до самопрезентаційної діяльності майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів під час навчання в магістратурі. На констатувальному етапі дослідження визначено критерії та показники стану готовності студентів до самопрезентаційної діяльності. Як критерії сформованості готовності до самопрезентаційної діяльності висту- пили компоненти готовності до даного виду діяльності: когнітивний, моти- ваційно-ціннісний, діяльнісно-поведінковий. На основі отриманих результатів анкетування "Мій досвід самопрезентації", методик самомоніторингу М. Снай- дера, методики експертної оцінки ефективності самопрезентації, шкали виміру тактик самопрезентації С. Лі, Б. Куіглі, авторської методики "Здатність до самопрезентації", опитувальника здатності до управління самопред’явленням у спілкуванні (Н. В. Амяга), спостереження, співбесіди у респондентів визначався той чи інший рівень готовності з урахуванням шкали бальності. Установлено, що проведене на кафедрі педагогіки НДУ імені Миколи Гоголя дослідження щодо формування розвитку готовності до самопрезентації майбутніх фахівців у галузі управління виявило недостатній стан готовності до самопрезентації студентів, оскільки в опитаних найбільш сформований когнітивний компонент готовності до самопрезентаційної діяльності. Результати проведення конста- тувального етапу експерименту показали, що найнижчими виявилися показники діяльнісно-поведінкового компонента готовності до самопрезентаційної діяль- ності майбутніх управлінців, оскільки лише у 20,2 % респондентів експеримен- тальної групи виявлено високий рівень готовності до самопрезентаційної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectсамопрезентаціяuk_UA
dc.subjectсамопрезентаційна діяльністьuk_UA
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ, АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДНО- ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ПЕРЕВІРКИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО САМОПРЕЗЕНТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf240,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.