Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/920
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Киричок, І. І. | - |
dc.contributor.author | Дробченко, Г. О. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-04T07:23:04Z | - |
dc.date.available | 2019-04-04T07:23:04Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.udc | 371.11 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/920 | - |
dc.description.abstract | Предмет дослідження авторів статті – аналіз і оцінка результатів дослідно- експериментальної перевірки готовності до самопрезентаційної діяльності майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів під час навчання в магістратурі. На констатувальному етапі дослідження визначено критерії та показники стану готовності студентів до самопрезентаційної діяльності. Як критерії сформованості готовності до самопрезентаційної діяльності висту- пили компоненти готовності до даного виду діяльності: когнітивний, моти- ваційно-ціннісний, діяльнісно-поведінковий. На основі отриманих результатів анкетування "Мій досвід самопрезентації", методик самомоніторингу М. Снай- дера, методики експертної оцінки ефективності самопрезентації, шкали виміру тактик самопрезентації С. Лі, Б. Куіглі, авторської методики "Здатність до самопрезентації", опитувальника здатності до управління самопред’явленням у спілкуванні (Н. В. Амяга), спостереження, співбесіди у респондентів визначався той чи інший рівень готовності з урахуванням шкали бальності. Установлено, що проведене на кафедрі педагогіки НДУ імені Миколи Гоголя дослідження щодо формування розвитку готовності до самопрезентації майбутніх фахівців у галузі управління виявило недостатній стан готовності до самопрезентації студентів, оскільки в опитаних найбільш сформований когнітивний компонент готовності до самопрезентаційної діяльності. Результати проведення конста- тувального етапу експерименту показали, що найнижчими виявилися показники діяльнісно-поведінкового компонента готовності до самопрезентаційної діяль- ності майбутніх управлінців, оскільки лише у 20,2 % респондентів експеримен- тальної групи виявлено високий рівень готовності до самопрезентаційної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | самопрезентація | uk_UA |
dc.subject | самопрезентаційна діяльність | uk_UA |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЯ, АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДНО- ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ПЕРЕВІРКИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО САМОПРЕЗЕНТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 240,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.