Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/923
Назва: | ПЕДАГОГІЧНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО ДОСВІДУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
Автори: | Долматова, М. П. |
Ключові слова: | естетичний досвід іноземна мова художній текст вивчальне читання |
Дата публікації: | 2018 |
Видавець: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена дослідженню актуальної проблеми формування естетич- ного досвіду майбутніх учителів-філологів засобами мистецтва слова на заня- ттях з іноземної мови. В ній обґрунтовано педагогічну модель процесу форму- вання естетичного досвіду, яка реалізується через цілеспрямовану організацію роботи з оригінальним художнім текстом як твором мистецтва. У статті визначено сутність та структуру естетичного досвіду студентів, показано результати аналізу науково-теоретичної літератури та констату- вального експерименту, що послужили вихідними даними для розробки педаго- гічної моделі його формування. Автор також вивсітлює освітньо-виховні можливості мистецтва слова, яке може бути освоєне тільки в результаті цілеспрямованого читання й аналізу оригінального іншомовного художнього тексту, емоційного сприйняття його як твору мистецтва; визначає фактори, що сприяють успішності процесу розвитку компонентів естетичного досвіду студентів філологічних факуль- тетів на основі читання оригінальних художніх творів, а саме їхні дидактичні функції. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/923 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 170 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.